Plaats je producten in je digitale winkelmand via de grote knop ‘bestellen’. Als je de bestelling plaatst met je account, gaat dit nog sneller omdat we je gegevens er dan direct bij kunnen halen. Heb je nog geen account? Ook zonder account kan je direct veilig en snel bij ons bestellen. Je dient dan wel bij iedere bestelling opnieuw je factuur en verzendgegevens in te voeren.
Heb je je bedacht, kan je je bestelling als consument kosteloos annuleren. Dit kan uitsluitend als de bestelde producten nog niet zijn verzonden door ons. Mocht je bestelling al wel verstuurd zijn, kan je eenvoudig een retour-aanvraag doen. Informatie over retourneren van bestelde goederen, treft u onder ‘retouren‘
Bij het plaatsen van je bestelling kan je zowel een factuuradres alsmede afleveradres ingeven. Deze kunnen verschillend van elkaar zijn.
Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres gestuurd wordt, en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Wij gaan dan direct kijken of het adres nog gewijzigd kan worden. LET OP: Dit is niet altijd mogelijk. Dit is afhankelijk van de status van de zending!
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Mocht je zending inmiddels verwerkt en onderweg zijn, verzoeken wij u het pakket van de bode aan te nemen, en de eventueel te wijzigen producten retour te sturen.